تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
ارتباط بین ریسک سیستماتیک سهام عادی و نسبتهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در شرکت مفتول چشمه
تدوین استراتژی توسعه صادرات در شرکت پارس خودرو
بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی بر رفتار خرید گوشی تلفن همراه شرکت سامسونگ در شهر تهران
بررسی عوامل موثر بر جذب سرمایهگذاری در بخش صنعت منطقه آزاد اروند
جایگاهیابی خدمات میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از منظر مشتریان
تجزیه و تحلیل سیستمهای مدیریت زنجیره تأمین و انتخاب مدل جهت تعیین همکار تجاری در شبکه تأمین
بررسی تأثیر ریسکهای سیستماتیک بر نرخ موثر بازده تسهیلات بانک صادرات ایران
بررسی میزان ارائه خدمات دستگاههای خودپرداز (ATM) در جذب مشتریان شعب بانک صادرات
بررسی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری
بررسی تاثیر مقاصد مسئولیت اجتماعی شرکتها بر اعتماد و وفاداری نیروی فروش
بررسی عوامل مؤثر بر افزایش صادرات سیمان کشور
بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران فروش و فعالیتهای پیشبرد و ترفیع فروش در مؤسسات تجاری
بررسی کیفیت خدمات و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان در بانک انصار قم
شناسایی عوامل مؤثر و تعیینکننده در ایجاد نام و نشان تجاری (صنایع غذایی شهر تهران)
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت فرآوردههای لبنی کاله در شهرستان بابل
بررسی میزان پذیرش خدمات ترجمه آنلاین توسط مشتریان اینترنتی در ایران بر اساس مدل پذیرش فناوری
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی اینترنتی در شرکت قطارهای مسافربری رجاء
بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر عملکرد روابط در بازارهای تجاری
بررسی تاثیرات اجتماعی پیادهسازی سیاستهای اجرایی اصل ۴۴ در شرکتهای سهامی ذوبآهن اصفهان
بررسی و برآورد عملکرد سبد سرمایه گذاری سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی فرش بر عملکرد صادراتی فرش دستبافت ایران
بررسی تاثیر ترفیع بعنوان یکی از اجزای آمیخته بازاریابی خدمات بر بهبود تمکین مودیان مالیاتی
بررسی عوامل موثر در تصمیم گیری برونسپاری وظایف لجستیک در شرکت خودروسازی سایپا
عوامل موثر بر بازده سرمایهگذاری صندوقهای سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر توسعه صادرات سنگهایساختمانی و تزئینی
بررسی مهمترین عوامل موثر بر میزان فروش چراغهای روشنایی صنعتی با تأکید بر آمیخته بازاریابی
بررسی میزان رضایتمندی بیمهگذاران زیاندیده در بیمههای آتشسوزی با تأکید بر مدیریت خسارت آتشسوزی
موانع رسیدن شرت پاکشو ( گلرنگ ) برای تولید در سطح کلاس جهانی ( WCM )
اندازهگیری و تحلیل سطح یادگیری سازمانی در صنعت پتروشیمی و ارائه راهکارهای ارتقاء آن
ارزشیابی عملکرد نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی
بررسی نقش رضایت مشتری در بقا سازمانها در محیط رقابتی
بررسی اثر متغیر محصول در ایجاد مزیت رقابتی خمیردندان
تاثیر تجارت الکترونیک در توسعه صادرات
بررسی تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتار مصرفکننده و تصمیمگیری خریدار در شرکت حجیم دانه میهن (پفیلا)
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و رضایت مشتریان براساس مدل دنیسون در شرکت شیر پگاه تهران
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مصرفکنندگان شامپو بس (شرکت ایران آوندفر)
بررسی گذر بانکهای ایرانی از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی و تأثیر آن بر نسبتهای سودآوری
بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی بر ارزش ویژه برند مبتنی مشتری و تصویر برند
ارزشیابی کتب اختصاصی رشته بازرگانی
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------